Monday 23 January 2012

Good writing

Am fost atât de slabă încât le-am votat pe toate (astăzi e cu diacritice, pentru că se scrie spre capăt de birou. The little Mblack book at home nu deţine încă tastaturi româneşti).

Le-am dat cu 'place', de fapt. Erau trei şi le-am citit pe rând. Demult răbdarea de a duce un citit online-istic până la capăt îmi dispăruse. Astăzi e ziua cu scris. Frumos. Poveşti sunt multe pe lumea asta, numai că nu toate cuvintele ajung tipărite. Bine, acum tipărit are un sens larg deschis, ca orizontul, din moment ce nu le-am citit pe foaia mirosind a tipăritură proasptătă.

Am minţit. Adică aş minţi dacă aş spune că azi le-am citit. Le-am citit de luni, azi de-abia acum am revenit asupra a ceea ce vroiam să dau în vileag pe blog. Pe cele trei. Între timp, una dintre ele a devenit câştigătoare. Să zic care nu pot, pentru că mie mi-au plăcut din 3 motive diferite, adică de dorinţa vârstei de a readuce o clasică poveste, de plăcerea tinereţii de a filozofa cu glumiţe ironico-golăneşti şi de renunţarea aparentă, din moment ce a născut scriere bună la citit.

La Esquire le-am găsit, prin musiu Gură rău şi mai departe m-am pus pe răsfoit (cliche-istic spus, fără îndoială de dubii dubioase).

Vârsta a treia mai întâi, din respect de politeţe învăţat în cei 7 ani de stat acasă.
9 ore pe zi, ceva mai puţin, dar cu mai mult sictir ca-n viaţă. a mea.
Filozofie, că aici ajungem să poposim mereu.

No comments:

Post a Comment