Tuesday 9 April 2013

Nevoiașa: "I want a boxer"

Intri în ring. O faci pentru mine, știu deja.
Înainte nu știam. Înainte credeam că intri în ring pentru orișicine. Pentru orice eșarfă parfumată, pentru orice rimel, pentru orice bluză descheiată. Dar am învățat să mă dezvăț de crezurile astea.

Pentru că tu intri în ring pentru mine. O faci de multă vreme, de dinainte să știu eu că o faci pentru mine. De pe vremea când eu doar îmi doream să o faci pentru mine, de pe vremea când îmi transformam dorința într-o dramă cu un parfum erotic care nu ajungea niciunde, pentru că era nevoie să fii foarte aproape de lobul urechii mele, să îl simți. Iar eu nu te lăsam să ajungi atât de aproape.

Și, o dată intrat în ring, pleci de acolo doar când eu îți fac semn că ești campion. Eu, nu arbitrul. N-avem nevoie de arbitru. Și, după ce eu te declar învingător, tu îmi spui din ochi că știai deja. Că știai de mult. Îmi spui cu o siguranță de Coloană a Infinitului. Și mai spui că ai intrat în ring pentru mine, să mă conving și eu că ești învingător.
Tu nu aveai nevoie de ring. Eu aveam. Nici acum nu ai. Eu însă, mai am. Și atunci, îți iei cămașa, îți pui pălăria și intri în ring. Și cânți ce știi că am eu nevoie.
Pentru că eu sunt așa. Nevoiașă.


No comments:

Post a Comment