Wednesday 26 March 2014

pași mici. dans de furnici




De când mă știu, am vrut să dansez. De fapt, mint.
Când mă știam mică, voiam să fiu om care face oamenii frumoși și pe-afară și pri'năuntru. După ce m-am lăsat activ de gândul ăsta, am vrut să dansez. 
Să fiu dansatoare pe gheață, prin deșert, pe vârfuri de munte și limbi de cer. 
Oriunde ți-aș fi dansat. Tu trebuia să îmi dai doar o bucată pe care să-mi așez picioarele după fiecare desprindere de la sol. Puteai să îmi fabrici un colț de podea de dans din orice. Pe orice ți-aș fi dansat. Pe vârful degetelor, pe asprul călcâiului, pe pleoape sau pe încheietura fină a mâinii.


Nu te-aș fi obligat să îmi fii partener. Nici măcar nu aș fi vrut. Singurele două motive pentru care tu te-ai fi aflat acolo ar fi fost astea:
să îmi fabrici bucata mea de podea de dans. poate că mă repet, dar vreau neapărat să ții minte: din orice și oriunde.
să mă vezi. să pierzi orice altă preocupare și să mă găsești doar pe mine. să rămâi acolo, privindu-mă.

Și cred că așa, cu dansul meu, aș fi făcut un om mai frumos din tine. Atât cât poate un om mai urât care poartă cu el o dragoste nebună să-l facă pe celălalt, care e deja neînchipuit de frumos, mai frumos.


                                                               poate că visele din copilărie nu pleacă de fapt niciodată

No comments:

Post a Comment