Wednesday 2 April 2014

chi sa come finirà

Nu țin minte să fi avut vreodată vreo vârstă
Eu aveam șase șapte ani. O nimica toată 
Dar el nu avea vârstă. El era tânăr, deși 
arăta cam bătrân
Era mereu plictisit
Era mereu îmbrăcat în negru, atunci când nu purta 
una din cămășile lui colorate în flori pastel
Era aproape mereu descheiat la jumătate din nasturi
atunci când nu era încheiat până la penultimul nasture
și avea în permanență aerul ăla de italian căruia vrei să îi dai totul
și chitara la el



Stătea pe un scaun ca un taburet de bar. Asta îi
 transforma plictiseala într-un fel de aroganță
Și mie îmi plăcea

Nu vorbea. În schimb, cânta
Când vorbea, însă, avea cuvinte puține și le spunea ca și cum 
fiecare cuvânt avea nevoie de atenție
Și eu îl ascultam



Eram îndrăgostită de el, pentru că 
o făcea pe mama să danseze doar cu mine



Ca toate obsesiile mele, îndrăgosteala de el nu a dispărut niciodată
Unele se mai pierd, dar mereu își regăsesc calea spre mine
Unele pe film, altele pe hârtie...și cele mai multe habar nu am cum 
apar iar în viața mea să mi-o umple de vechile mele obsesii dulci, 
cu care îmi place să îmi petrec aproape tot timpul



Eram așa de îndrăgostită, că l-aș fi lăsat oricând 
să mă învețe să trag din țigară așa cum o făcea el. 
m-aș fi mulțumit și doar să-l privesc de-aproape. atunci 
sigur m-aș fi apucat de fumat țigări lungi și plictisite



câteodată (în fine, de cele mai multe ori) prefer obsesiile
oamenilor reali

No comments:

Post a Comment