Friday 4 April 2014

vreau să trăiesc aplaudând un salt

vreau să îmi aud respirația
bătaie cu bătaie
să îmi urmăresc ritmul
și să mi-l sacadez cu câte o închidere de pleoape.
vreau să o las să se agite cât vrea ea
să mă ducă atât de departe încât să îmi fie greu să mă găsesc
și după nouăsutedouăzecișiunu de ani de căutări continue.
să îi simt vârful poantelor și să mă doară puțin frângerea gleznei stângi
fără îndoială, o voi frânge
nu a fost făcută să reziste mult
și cine și-ar dori o gleznă care să reziste fără să se frângă
frântă vede mult mai multe de la înălțimea ei
frântă, nu poate decât să vadă
pentru ca apoi să se înalțe din nou pe vârful poantelor
și să plece iar pentru nouăsutedouăzecișiunu de mii de ani,
timp în care va dansa despre tot ce a văzut de la înălțimea frânturii ei
eu voi fi tot acolo, căutând
sacadând
închizând
urmărind
auzind
bătând
aplaudând
fiecare salt
pentru că din salturile ei trăiesc eu și trăiți și voi, doar că nu o știți toți încă





No comments:

Post a Comment