Thursday 1 May 2014

o poză pe care mi-am făcut-o singură

Nu înțeleg 1 mai-ul
Nu suport oamenii drăguți. N-am zis buni, ci drăguți. Nu-i suport așa cum nu suport ideea de călduț.
Iubesc nebunii, deși îmi arată aproape imediat de ce ar trebui mai degrabă să stau departe de ei.
Iubesc imaginile pe care mi le fac eu despre oameni; nu mă interesează cum sunt ei, eu îi iubesc pentru cum îmi imaginez eu că sunt.
Sunt dependentă de obsesii.


Am nevoie să plâng. Așa cum au unii nevoie să mănânce dulce, așa am eu nevoie să plâng.
Urăsc că nu reușesc să iubesc oamenii așa cum cred eu că ar trebui să îi iubesc; adică pe toți: buni, răi, călduți, drăguți, cum or fi ei.


Vreau să scriu în Vogue France și să fiu faimoasă pentru cât de bine scriu (nu în Vogue France).
Sunt o țărancă de la Scurtești și asta voi fi mereu, indiferent cât de multe valuri m-ar lua și cât de multe aere mi-ar trece prin cap.



Iubesc pământul și iarba care crește din el; și ăsta e singurul covor de care nu m-aș plictisi niciodată.
Și alaltăieri m-am îndrăgostit de-o libelulă aurie.



No comments:

Post a Comment